FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, hvorfra vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out, og derefter hente den igen, når det passer dig.
Hvornår kan jeg nyde morgenmaden på hotellet?
Du kan nyde din morgenmad fra vores buffet alle ugens dage kl. 06:30-10:30 i vores morgenmadsrestaurant Trianglen, som ligger i hotellets stueetage. Hvis du skal checke ud tidligt eller blot er på farten allerede fra morgenstunden, tilbyder vi morgenmad ’to go’, som du kan bestille i receptionen senest kl. 12:00 dagen før.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, vi har gratis Wi-Fi på hele hotellet.
Er der aircondition på værelserne?
Vi har et air cooling system på alle værelser. Her kan der justeres på temperaturen alt efter den givne årstid.
Hvor ofte er der rengøring af værelset, hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Du kan parkere i Q-Park-kælderen under Steel House Copenhagen. P-kælderen ligger 120 meter fra Imperial Hotel og har indkørsel fra Nyropsgade 36-38, 1602 København V. Prisen er
Du skal henvende dig i receptionen, inden du parkerer, da vi skal registrere din bil.
Må jeg tage min hund med?
Ja, din hund er mere end velkommen hos os og må være overalt på hotellet (dog ikke i vores restauranter og altid under dit opsyn). Vi sørger desuden for at stille en mad- og vandskål klar på værelset, hvis blot du husker at fortælle os, at du medbringer din hund.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx bordreservation, transfer, parkering, bil- og cykeludlejning eller lokalkendte must-sees og spisesteder, er du mere end velkommen til at henvende dig hos os.
Hvad er de bedste transportmuligheder til hotellet?
Der er flere måder at komme til Imperial Hotel. Læs vores guide for at finde de bedste transportmuligheder.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Du kan nyde både din frokost og aftensmad i hotellets restaurant Ristorante L’Appetito alle ugens dage kl. 12:00-24:00. Køkkenet lukker kl. 22:00.
Hvornår kan jeg træne i fitnesscentret?
Du kan træne gratis i vores fitnesscenter mellem kl. 06:00-22:00 alle ugens dage. Centret ligger på 4. sal.
Er rygning tilladt?
Nej, hotellet er 100% røgfrit.
Kan man få vasket og renset tøj på hotellet?
Vi tilbyder vask og rens. Tøj skal afleveres i receptionen på hverdage inden kl. 8:00 og vil blive returneret efter kl. 17:00 samme dag. Denne service er ikke tilgængelig i weekenden.
Er der safetyboks på værelset?
Der findes en safetyboks på alle vores værelser.
Er der kaffe- & tesæt på værelset?
Der findes kaffe- & tesæt på alle værelser.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe til os på (+45) 3312 8000 eller skrive til imperialhotel@arp-hansen.dk.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Er rygning tilladt?
Nej, hotellet er 100% røgfrit.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.
Hvad hvis jeg har mistet eller glemt noget på hotellet?
Hvis du har mistet eller glemt en genstand under dit ophold hos os, bedes du udfylde denne formular.